dinsdag 6 december 2011

Chaossurprises

Na heel wat gepuzzel op zoek naar de geschikte datum, vierde ik vorige week zondag (27 november) alvast Sinterklaas met vriendinnen. Om 11 uur 's ochtends spraken we bij iemand thuis af en trokken we in tweetallen lootjes.
Rond een uur of 12 vertrokken we naar de stad. Uiteindelijk hadden we tot 4 uur om een gedicht te schrijven, cadeautjes te kopen en een surprise te maken. 
Na heel wat gestress is het ieereen toch gelukt om er wat leuks van te maken en ik wilde jullie even laten zien wat ik heb gekregen!
Allereerst kreeg ik chocolademuntjes (die overigens alweer op zijn, haha). Daarnaast ligt een mini-douchesetje met daarin douchegel, bodylotion en twee bruisballen. Waar ik heb meest blij mee ben: nagellak van Catrice. Ik zou deze kleur denk ik zelf niet gekozen hebben, maar ik vind hem echt heel erg mooi! En helemaal rechts ligt tenslotte nog een chocolademasker van Dr. van der Hoog.

Al met al was het een erg gezellig dag en ik ben zeker blij met mijn cdeautjes!

Liefs, Insignificant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten