zondag 20 november 2011

De afgelopen tijd...

... spotte ik leuke studentjes op de open dag van de Universiteit van Leiden
... voelde ik me een echte huisvrouw toen ik de huishoudelijke taakjes (wassen, strijken, koken etc.) over moest nemen doordat mijn moeder ziek was
... stond ik na een geslaagd schoolfeest brak op het hockeyveld
... verwaarloosde ik mijn blog 10 dagen lang, oeps
... maakte ik mijn eerste 'vechtpartij' mee, nota bene tijdens mijn eigen hockeywedstrijd
... genoot ik van een chocolate cream frappuchino bij starbucks
... werd het 's avonds erg vroeg donker, waardoor ik geen productfoto's kon maken
... haalde ik mijn eerst onvoldoende van dit jaar (een 4.3 voor literatuur, au)
... moest ik dankzij een groepsgenoot toch nog tot op het laatste moment strijden om onze po voor aardrijkskunde op tijd af te krijgen, thanks
... deed ik op 11/11/11 om 11:11 een wens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten