maandag 7 november 2011

geshopt: sieraden bij pieces

vrijdag was de proefwerkweek gelukkig weer afgelopen. niet alle toetsen gingen even goed, maar die zorgen komen later wel haha. 
ik had vrijdag maar 1 toets, dus ik was al om half 11 uit. ik had gehoord dat het uitverkoop was bij de pieces, dus ik besloot daar, samen met een vriendin, een kijkje te nemen. 




uiteindelijk heb ik 4 dingen gekocht; een ketting, oorbellen, armbanden en een sjaal. de sjaal ben ik vergeten te fotograferen, maar hij is zwart en vrij basic. 


en nu komt het allermooiste: zoals jullie weten kan pieces vrij prijzig zijn. denk aan 13.- voor een ketting en 20.- voor een sjaal.
maar dat was nu niet het geval! de sieraden gingen per 3 weg voor 6.- en de overige dingen voor 3 voor 10.-
samen kochten wij 9 items en hier betaalden we 22.- voor. eenmaal thuis aangekomen besloten we voor de grap even uit te rekenen wat al deze dingen samen hadden gekost, als we ze voor de oorspronkelijke prijs hadden gekocht. 
hier komt ie... 113.-!!! we hebben samen dus maar liefst 91.- bespaard. 
dat noem ik nog eens budgetshoppen :)

1 opmerking:

  1. leuke dingetjes!! :) doe je mee met mijn giveaway? je kan de bekende H&M cuffs winnen!

    BeantwoordenVerwijderen