donderdag 24 november 2011

FutureMe

Op 23 november 2010 schreef ik via futureme.org een brief naar mezelf. Ik gaf aan dat ik deze precies een jaar later wilde ontvangen. Maandenlang dacht ik er niet meer aan, tot plotseling het jaar voorbij was. Vandaag ontving ik de mail die ik vorig jaar naar mezelf schreef. 
Vorig jaar schreef ik op wat mijn verwachting waren op het gebied van vriendschap, school en de rest van mijn leven voor het jaar dat zou volgen. 
Wat ik schreef, bleek uit te komen: alles is anders. Mijn beste vriendinnen van toen spreek ik nauwelijks nog, ik heb een compleet ander vakkenpakket en mijn hele leven ziet er eigenlijk anders uit. 



Ook vandaag, 23 november 2011, schrijf ik weer een mail aan de 'toekomstige ik'. De vorige mail die ik schreef, was vrij kort en nu ik weet hoe blij het me maakte deze brief te ontvangen, ben ik er maar eens goed voor gaan zitten. Nou staan er best wel een aantal persoonlijke dingen in die brief, dus ik ga hem niet posten, maar ik houd jullie op de hoogte. Ik ben benieuwd hoe ik over een jaar tegen mijn leven- toen en nu- aankijk. 
Dit is zeker een traditie die ik er de komende jaren in ga houden, en het is echt iets wat ik jullie aan kan raden. Het enige wat ik nu tegen deze brief kan zeggen is:  Tot over een jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten