donderdag 13 oktober 2011

Aimer

dingen in het leven die mij gelukkig maken:

onverwachte complimentjes krijgen: 'vroeger' wist ik nooit hoe ik moest reageren op complimenten. ik lachte het altijd maar een beetje weg. maar vandaag kreeg ik een compliment van een vriendin dat ze vond dat ik een leuke kledingstijl heb. op de een of andere manier werd ik daar echt heel blij van!
en met onverwachte complimentjes bedoel ik dus complimentjes zoals deze. dat voelt toch net weer wat specialer dan een comnpliment krijgen over een nieuw kledingstuk ofzo, omdat dat toch meer voor de hand ligt.


reacties/volgers krijgen: ik keek net even op m'n blog en zag plotseling 3 reacties en een volger verschijnen! natuurlijk stelt dat nog niks voor, maar deze eerste tekenen van leven maken mij wel heel gelukkig! :)

op een positieve manier een ander beeld krijgen van iemand: sinds vorig jaar zit ik in de bovenbouw en we hebben nu geen vaste klassen meer, maar steeds veranderende clusters. hierdoor heb ik een heleboel mensen op een andere manier leren kennen.

lekker eten: oooooh man, wat kan ik genieten van heerlijk zoete taarten, frisse sushi, een lekker stuk vis of gewoon een simpele boterham met kaas. nu ik er zo overnadenk, kan ik wel een keer een post plaatsen met alleen maar plaatjes van heerlijk voedsel.

liefs, insignificant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten