zaterdag 29 oktober 2011

geshopt!

ten eerste heb ik bij de etos een conditioner van joh frieda en een shampoo van schwarzkopf gekocht. beide heb ik nog nooit eerder geprobeerd, maar ik heb er goede dingen over gelezen.
op de één of andere manier is mijn haar opeens nog droger geworden dan normaal (vooral in de puntjes), dus ik wilde graag een echt goede en voedende conditioner proberen.  
de shampoo kostte  €1.49 en aan de conditioner was ik  €8.99 kwijt. 

de true match foundation van l'oréal had ik al een tijdje op het oog, maar bij etos en douglas was mijn kleur (C2) steeds uitverkocht. gelukkig heb ik hem alsnog kunnen vinden bij kruidvat, en zelfs met  €2.- korting! uiteindelijk heb ik er €13.49 voor betaald. 

de zoektocht naar 'de ultieme mascara' lijkt voor veel vrouwen eeuwig te duren, maar ik heb de mijne volgens mij gevonden! namelijk the colossal volum' express van maybelline. hij is mooi diepzwart, écht waterproof en geeft mijn wimpers voldoende volume. ideaal dus!
hij kost  €14.49. 


tenslotte kocht ik bij de hema nog een masker en een reinigingsmelk. ik gebruik de tonic van deze lijn al langer en deze bevalt me erg goed, dus wilde ik deze producten ook wel eens proberen. de reinigende melk kostte  €3.95 en voor het masker betaalde ik  €3.25

liefs, insignificant

1 opmerking:

  1. Leuke aankoopjes! Misschien leuk om binnenkort een review te plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen