dinsdag 11 oktober 2011

Wishlist


ik heb deze maand opvallend weinig op mijn lijstje staan. voornamelijk doordat ik me hier alleen wilde beperken tot de fashion-afdeling. ik heb namelijk wel interesse in genoeg nagellakjes, oogschaduw enzovoort.  maar daar zal ik later een artikel over posten. 
goed de wishlist dus. deze tas is van imitatieleer (wat natuurlijk ook logisch is voor zo'n prijs) en ik vind hem echt onzettend leuk! bovendien begint mijn huidige tas te scheuren bij het handvat, dus ik vind wel dat ik toe ben aan iets nieuws. 
de oorbellen vind ik ook gewoon enorm schattig. ik heb nog nooit eerder zo'n zet gehad, maar deze wil ik toch wel heel erg graag. 
en dan als laatste het 'product' waar mijn hart echt sneller van gaat kloppen: de wedges. ik zag laatste een aan-foto van iemand op girlscene en ik was meteen verkocht. ze zijn gewoon heel erg simpel, wat ik leuk vind aangezien ik nog nooit zo'n soort schoen heb gehad. 
liefs, insignificant

3 opmerkingen:

  1. Hee leuke post!

    Ik ben laatst ook een nieuwe blog begonnen..
    Zullen we elkaar volgen? ik volg je al

    xXx Teardrops with Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor je comment op mijn blog! :)

    Ik heb dat setje oorbellen ook besteld, ze zijn echt schattig, als het goed is komen ze deze week ergens binnen bij mij! :)

    De tas en schoenen zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen