zaterdag 15 oktober 2011

Vakantie + taart

woehoe, eindelijk is het dan zover: herfstvakantie. aan de ene kant was ik er wel echt even aan toe, maar aan de andere kant heb ik ook niet het gevoel dat ik alweer 8 weken op school zit. 
ik blijf deze vakantie gewoon thuis, dus ik heb genoeg tijd om leuke dingen te doen met vriendinnen/familie en zelfs eventueel huiswerk te maken (hmm..). 


samen met een vriendin bedacht ik dat je een vakantie niet beter kan beginnen dan met het maken van een taart. en dus dat deden we! uiteindelijk besloten we dat een chocoladetaart wilden maken en dit is het resultaat geworden:



sorry voor de crappy foto, maar ik heb hem even snel gemaakt met mijn telefoon. 
zoals ik al zei is het dus een chocoladetaart geworden. ook hebben we hem gevuld met een laagje chocoladecrème en wat aardbeien jam. en oooooh, wat smaakt ie lekker! haha

liefs, insignificant


1 opmerking: