woensdag 26 oktober 2011

Tag: nagellak


Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?
57 stuks. 
Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
catrice, deze lakjes zijn lekker goedkoop, maar ook nog een goed van kwaliteit. ideaal dus!
Wat is de meest voorkomende kleur?
rood/roze. van nude roze tot fel rood, ik heb ze allemaal!
Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
ik heb (nog) geen chrome lakjes. de laatste tijd word ik steeds enthousiaster, dus ik denk dat ik er binnenkort wel eentje ga aanschaffen. 
Welke nagellak draag je het meest? Schrijf de kleur en het merk op!
Een simpele rode lak van de Hema, nummer 46. en een bordeaux rode lak van catrice '080 Let's talk about barrie!'. deze lak droeg ik ook in deze NOTD

Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
deze lak heb ik vorig jaar gekocht. sindsdien heb ik hem één keer geswatcht en daarna is 'ie achterin mijn nagellakdoos belandt. de kleur ziet op deze foto nog wel aardig uit, maar 'in het echt' is 'ie yhelaas echt niet mooi.
Gebruik je base- en topcoat?
ja, ik gebruik een base- en topcoat in één. Het is de 5 in 1 nail treat van rimmel london. 
Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?
liever met de loss hand. helaas heb ik niet echt tools voor nail-art, dus meestal mislukt het best wel als ik het probeer. maar aangezien ik nu een weekje vakantie heb, ga ik denk ik wel wat nail-art proberen te maken :)
Hou je van shimmers en glitters, of liever van een crème finish?
dan moet ik toch kiezen voor de crème finish. voor een speciale gelegenheid vind ik glitterlakjes wel leuk, maar voor iedere dag is het meestal wel wat te veel. bovendien is het ook altijd zo lastig om deze lakjes weer te verwijderen.
Voel je je kaal zonder nagellak?
JA! hahaha. volgende week ga ik 'verplicht' een week door het leven zonder nagellak, zodat mijn nagels een beetje kunnen herstellen. wish me luck

liefs, insignificant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten